CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 13, 2010

~krisis identiti~

Aku keliru
Menjadi buntu
Arah yang ingin ku tuju
Rasa resahku kian celaru
Adakah masa menjadi punca diriku dalam dilema?
Aku cuma mahukan bayangan resahku akan hilang
Tapi keadaan memaksa ku hadapi semua..

Yeah..sometimes mixing words are the only way to express my feeling..

Assalamualaikum..

Aku buntu..keliru..tak kenal aku macam orang lain kenal aku..Dan puncanya?kau..semua sebab kau.kau yang ajar aku untuk jadi diri aku sekarang.Bila kau tinggal aku, aku terkapai-kapai tanpa arah.Zalimnya kau, kan?

Tapi kenapa ye? Kau yang zalim ni juga yang aku tunggu. Kau yang zalim ni juga yang buat aku jadi tak tentu. Kau yang zalim ni juga yang buat aku tak pandai nak bersosial lagi..

Aku benci kau. Tapi aku sayang kau juga.. Mesti kau pun dah benci aku,kan? Sebab tu aku tak pedulikan aku pun.. Kawan-kawan kau lagi ambil berat pasal aku. Aku tak fahamlah.. Nak kata kau ni buaya, tak.. Sebab tak berekor pun.. Tapi kenapa kau dengan senangnya pecahkan hati aku sampai aku sendiri pun tak mampu nak kutip dan cantumkan balik? Boleh tak sekurang-kurangnya kau hentikan airmata aku, pulihkan krisis identiti aku dan tolong aku cantumkan balik hati aku baru kau pergi dari aku??

Satu lagi.. Kenapalah kau sentiasa depan mata aku? Boleh tak kau berambus supaya aku boleh cuba untuk terima orang yang ikhlas nak tolong cantumkan hati aku balik tanpa fikirkan kau?Boleh tak??

Sebelum kau betul-betul pergi..boleh tak kau tolong jawab satu lagi soalan aku? Betul ke kau dah betul-betul tak sayangkan aku?? :'(

2 comments:

KAYROLE KAIXA said...

hmm..just nak kate...
cinta adalah satu benda yg indah tp dlm masa yg sama,ianya satu benda yg menyakitkan.Bahkan teramat pahit sekali untuk d telan.Tp,ianya satu hakikat andai,cinta yg indah sehingga kta berasa berada d kayangan,menghempas kta balik ke tanah,menghancurkan serta merentap nyawa kta tanpa sebarang amaran.
Cinta xsemestinya memiliki,cinta juga xsemestinya d bls.Untuk bangkit kembali,membetulkan kembali arah hidup kta,knala terima hakikat,semuanya telah brlalu,kak.Carry on with ur life,it will be hard,but ur frens,those who cares for u,will owez be there supporting u.
its hard to do but i believe u cant overcome this thing.cheers,smile and,do smile always.

adeqmanje said...

thanks krol..i will..always.. :)