CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 12, 2011

~bloglist istimewa utk blogger baru~


Assalamualaikum..
Adakah aq blogger baru?haa..2 yg jd persoalan 2..rse2?hurm..mstila x kn..aq da menulis sejak 2008 kot..nk msuk thun ke-3 da ni..tag ni utk blogger yg ade follower kurang dr 300 sbnrnye..blogger2 ni dikira sbg blogger baru..huhu..pdhal aq bkn kisah pn ade follower ke x..xde follower pn aq tetap nk tulis..hihi..cm bese, cousin aq la yg bg aq tag ni..cian die..rjin bg tag..tp aq slalu lmbt wat..sori ea my dear cousin..xde msela..ni pn curi mse ni..huhu..jom jelah kite tgk pe yg aq kne wat lak kali ni..

..TERMS AND CONDITION..

  • Blog anda mestilah mempunyai followers kurang dari 300 orang
  • Buat satu entry baru yang bertajuk 'bloglist istimewa untuk blogger baru' n linkkan ke entry ini..
Ahsfantasy24.com ingin menjejaki blogger baru, khususnya bagi mereka yang mempunyai bilangan follower kurang daripada 300. Tak kiralah walau dah bertahun, tapi kadang-kadang tetap baru kan bila tak ramai yang berkunjung. Rasa segan nak beramah mesra dengan mereka yang punya follower yang ramai? Jangan bimbang sebab anda pun mampu setanding mereka, berusahalah.

Sebagai penutup 2010 ni, saya berhasrat nak himpunkan blogger yang mempunyai follower yang kurang daripada 300 orang follower. Saya telah membina page untuk diisikan oleh blogger baru yang bertujuan bagi menaikkan trafik dan meningkatkan follower mereka..

  • Tinggalkan link entry yang dah siap di ruangan komen..
  • Tidak wajib untuk menjadi follower saya, namun saya berbesar hati jika ada yang sudi..
  • Tag 3 orang rakan seperjuangan anda
~ fetty
~ mariatul
~ nurul

  • meminati dunia blogger n tak sombong
So..done with the entry..spe yg kene 2 buatla ye..yg xkene..klu nk wat pn ley je..tmbh2 entry..hihi.. ;)

2 comments:

maria_m0hamadiah said...

nak join!! tapi blog die takleh leave komen pon!

http://mariamohamadiah.blogspot.com

adeqmanje said...

btol..dh tgk td..xtau celah mne nk tinggal komen..tgk entry len pn sme je..huhu..