CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 2, 2011

~dugaan datang lagi~

Assalamualaikum..


Btol kate kwn sy, hidup ni mcm roda..kdg kt ats, kdg lt bwh..n btol gak kate adik sy..tuhan jeles klu kite asyik happy je..slh ke sy sdih?xslh kn?tp ntahla..slh s'dr..skang time padahnye..hny mampu doa sume ni akn berakhir dgn kebaikan..dont wanna losing da story dat had been started after deciding not 2 start anything..jodoh ALLAH, hati terbukak utk time cinta baru..n berhrp ALLAH akhirinye dgn 1001 kebaikan..wont say anything anymore after diz..keep everything 2 myself is da better way for now..

Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam..

Ya..sepanjang ku bisa atasi semua, aku tetap diam...

2 comments:

HILAL_RATTUS said...

sabar lah yer cousin.. hidup kat dunia nie banyak dugaannye.. dugaan tue yang mengajar kita erti kematangan.. namun tiada dugaan yang tidak mungkin kit dapat hadapai.. Allah memberikan dugaan kepada mereka yang mampu menanggungnya.. jangan risau... insyaallah segalanye akan kembali tenang jika kita bertindak dengan bijak.. walau macam mana pun.. kita tidak mungkin akan selalu gembira... tanpa kesedihan kita tidak akan mengenal erti bahagia... begitu juga tanpa bahagia kita takkan kenal erti sedih... hadapi dengan tabah dan senyum la.. kadang2 senyum dapat mengubat hati yang luka walau seklumit bisa...

adeqmanje said...

Thanks a l0t c0usin.ur w0rds mean a l0t 2 me..Alhamdulillah sume ok stakat ni.. :-)