CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 6, 2011

~new day will come~

Assalamualaikum..


Alamak..dah berhabuk dah blog ni..hehe..sorry guys..xde mood n mse nk menulis..lately ni, kehidupan aq sedikit berubah..ckit jela..aq da start keje baru..marketing coordinator kt kolej swasta kt USJ 1..pindah rumah gak..apartment meranti USJ 1..housemates ok..budak2 la tp..student kn..well, lots of things are happening..menangis, itu biasa..makan hati, dah selalu..senyum, yes..terpaksa..

Hari itu akan datang..aq pun xtau aq sedia ke x..takut..takut xmampu nk laksanakan tanggungjawab..takut tak mampu nak menjadi yang terbaik..takut ada yang tak berkenan di hati..macam2lah..macam2 yg aq fikirkan..makin dekat makin nervous..yg paling aq takut n kerap fikirkan, mampu ke aq bersabar dgn segala kerenah n dugaan?makin dekat masa, makin banyak dugaan datang..makin banyak yang tak mampu ditanggung..makin banyak yang difikirkan..makin..aduhai hati..tak terluah..mase2 ni aq sgt perlukn penenang..especially adik2 yg memahami..

Kdg2 aq rse aq cm xpenting..kdg2 rse cm..tepat ke pilihan aq ni?betul ke keputusan yg aq wat ni?ya ALLAH..ley x spe2 tolong aq skarang?nervous!

2 comments:

maria_m0hamadiah said...

aik.. bunti macam nak melangkah ke fasa baru :)

adeqmanje said...

urm..cm2la kire2nye.. ;)