CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 19, 2011

~silent readers menyusahkan?~

Assalamualaikum..


Pagi2 aq da nak membebel..bukan ape..sebelum mata mengantuk sebab makan ubat, baik aq menulis dulu..pasal apa yang berlaku pada aq yang mengaitkan orang2 sekeliling aq..hurm..tajuk ni cm merendah2kan readers aq je bunyinye kn.. (walaupun ada gak bunyi cm perasan sendiri yg blog ni ade silent readers..hihi..) bukan niat aq nak wat cm2..cume kdg2 ade silent readers ni menyusahkan aq..

Sume org suke kalau kite ade silent readers..yela..kdg2 pendapat dr strangers 2 bagus sbnrnye..cume yg xley blah nye, silent readers yg membaca bukan untuk komen yang membina, tapi nak menyibuk..adoi..jangan busybody boleh tak?kalau aq kata aq memang tak suka kau, kau marah..walaupun aq ley kata yang kau ni bertuah sebab aq tak pernah kutuk kau kat blog aq ni..plus, aq xsediakan blog ni untuk kau baca pun..macam aq yg xpernah nk sibuk hal hidup kau yang kononnya eksklusif sangat tu, macam tu jugakla aq xnak kau sibuk kat hidup aq..kalau aq rasa aq xnk bekerja dgn kau, apa kejadahnya aq duduk kat c2 da nk masuk 2 bulan ni?kalau aq memang btol2 g tempat lain macam yg kau khbar2kan 2, xde mknenye aq nk tgu kt tempat kau yang tak seberapa 2..2la kau ni..baik2 aq ikhlas nak bekerja, skang aq da mula tawar hati dengan perangai kau..

Lagi satu pasal sakit..aq taula mmg ramai yg sengaja amek mc because of malas..tapi come on la babe..takde kejela aq nak membazir duit g menipu doktor 2 semata-mata untuk dapatkan mc..adoiyai..aq bukan org kaya cm kau..baik aq simpan duit 2..ade plak org yg plan nk skit..aq bukan cm bangsa kau yg sememangnya suka cakap berbelit2..n mungkin jugak suka mengarah orang je taunya..huhu..amek2la iktibar k..kalau kau nak pekerja kau hormat kau, kau pun kenela hormat n jaga kebajikan pekerja kau..renung2kan.. :)

1 comments:

Mat Lentik said...

patutnya ending kene camni...

renung2kan... fikir2kan... dan selamat beramal... hahaa... :P