CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 6, 2010

~tag from my beloved cousin~

Assalamualaikum..


Ok..for this 145th entry, i wanna answer questions from my beloved cousin, zahilal zahari. Thanks 4 tagging dear..xoxo! :)

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
Benda?hurm..handphone la kot.. :)

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
duit yg ibu abah bg kire duit s'dr x ek?haha..klu ye, td pg beli nescafe dgn biskut tiger susu..

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nnti?
ala..xfikir lg la..nk wat garden wedding kot..kt i-city chanteq x?hehe.. ;p

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
bercinta in terms of dgn bf, mmg xlah..tp klu bercinta in terms of dgn ALLAH, Rasulullah, diri s'dr, family n kwn2, mmg sentiasa.. :)

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
sepanjang hati saya mampu mencintai dia.. :)

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
xde kekasih..so, xpyh jwbla kot.. ;p

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
Remaja isu 1 november 2010

8. Apakah nama penuh korang?
Nur Suhailah bte Salahuddin

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
ibu

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang
Betul2 nak jumpe?dato' Siti Nurhaliza kot..haha..ramaila..

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Gune mesin pn consider bsuh s'drla kn..sbb buat s'dr..bkn ade org bsuhkn pn.. ;p

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
hurm..Mekah..

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk..menenangkan.. :)

14.3 tentang orang yang tag korang
alamak..soalan ni susah..sbb da lme xjmpe die..
1-sgt5 baik..always being a lovely cousin..
2-pandai..kot x xla jd bakal cikgu kn.. :)
3-kelakar.. ;p

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
1-handphone
2-laptop
3-cincin yg ibu bagi
4-hadiah
5-err..duit.. ;p

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
1-dayang nurfaizah-hakikat cinta
2-tilu-ku bukan aku
3-achik ft nana-memori berkasih
4-maher zain-insyaALLAH
5-maher zain-for the rest of my life

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
30 september 1988..tahun lepas xsmbut pn..huhu..

18. 5 orang blogger yang korang nk tag
1-fetty
5-spe2 je followers yg nak wat..

19.cerita sikit bloger yang pertama korang tag.
my bff..da kwn 6 tahun dgn die.. :)

2 comments:

ZAHILAL ZAHARI said...

thnx dear cousin.. jawab tag nie.. hehe best2.. sporting ar..

adeqmanje said...

no biggies cousin..suke pn jwb2 ni.. :)